    From: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zmiany w regulaminie konta Inteligo
    Date: 9 Oct 2003 19:06:28 +0200

    Użytkownik Marcin Dominiak napisał:

    > Zmiana procedur reklamacyjnych: od momentu wejścia w z życie nowego regulaminu
    > podczas składania reklamacji dotyczącej transakcji kartowych, dokonanych przy
    > użyciu utraconej karty, których wartość przewyższa równowartość kwoty 150
    > euro, zobowiązany jesteś przedstawić: 1) zaświadczenie z policji dokumentujące
    > zgłoszenie faktu utraty karty i dokonania nieuprawnionej transakcji
    > obciążającej rachunek Klienta oraz

    Ciekaw jestem na jakiej podstawie prawnej należy zgłaszać policji
    _zagubienie_ karty płatniczej?

    > 2) szczegółowy opis okoliczności utraty
    > karty wraz z oświadczeniem posiadacza karty wskazującym, które transakcje
    > dokonane zostały przez osobę nieuprawnioną.

    "Uprzejmie informuję, że w dniu dzisiejszym stwierdziłem w portfelu
    nieobecność karty płatniczej VE Inteligo. Ostatnio widziałem ją tam
    miesiąc temu. Inne okoliczności zagubienia nie są mi znane"
    Ciekaw jestem czy taki opis może być?

    pzdr

    Tomek

    P.S. Z punktu 1. to się chyba będą musieli wycofać. Jakoś nie bardzo to
    widzę w tej formie.

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl