  • Data: 2004-07-26 09:38:39
    Temat: Re: Znaleziona karta VISA
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ce2aun$bgi$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie, "masz", tylko "czy bylbys laskaw" - to spora roznica!
    >
    > Poza tym chyba najbezpieczniejsza metoda to trzykrotny bledny pin do
    bankomatu
    > - byc moze dla banku to wiekszy klopot, ale "who cares" - najwazniejsze,
    ze
    > proby zostana zarejestrowane, karta zablokowana i przynajmniej bedzie
    bezpiecznie.

    nie popadając w skrajności, ale:
    - takie kombinacje z PINEM mogą być równie dobrze potraktowane jako próba
    wyciągnięcia pieniędzy z cudzej karty - czyż nie? Fakt, że szanse złapania
    na gorącym uczynku są żadne, ale może jest kamera i uwieczni "wyłudzacza",
    który wędruje do archiwum z notatką "tych klientów nie obsługujemy"
    - mając na uwadze to, że karta jest już zapewne i tak zastrzeżona, ja bym ją
    po prostu zniszczył

    AS