eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZniekształcanie nazwy spółki cywilnej przez bank Inteligo › Re: Zniekształcanie nazwy spółki cywilnej przez bank Inteligo
  • From: Piotr Gałka <p...@C...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zniekształcanie nazwy spółki cywilnej przez bank Inteligo
    Date: Mon, 11 Apr 2011 13:45:29 +0200

    Użytkownik "Sebastian" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:178f.0000094c.4da22e81@newsgate.onet.pl...
    > Bankowi Nie spodobała się za długa nazwa to ją sobie przerobił
    >
    > MOJANAZWA IMIĘ1 NAZWISKO1 IMIĘ2 NAZWISKO2 SPÓŁKA CYWILNA

    [...]
    Sorry, że nie dokładnie na temat, ale na pewno pokrewny.
    W systemie Polbanku nie mogłem zdefiniować przelewu do "ENERGA-OBRÓT S.A.".
    Za każdym razem trzeba było wypełnić cały arkusz danych (jak coś innego się
    nie zgadzało, to już umieli zachować wpisane dane, ale tym razem nie), aby
    potem uzyskać informację, że pole (podawali nazwę innego pola niż był
    problem) jest złe. Przy normalnym tempie działania ich systemu taka jedna
    operacja zajmowała 3..5 minut.
    Po 20..30 minutach się poddałem i zapytałem mailem co złego w tym co
    wpisuję.
    Okazało się, że problemem nie były polskie litery (to podejrzewałem i
    kombinowałem) w tym polu co pisali tylko '-' tutaj.
    P.G.