eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZniknęła płatność kartą Re: Zniknęła płatność kartą
  • Data: 2009-07-08 12:22:46
    Temat: Re: Zniknęła płatność kartą
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jenka wrote:
    > Moje pytanie jest następujące: czy powinnam zadzwonić do banku (mojego?)
    > i wyjaśniać sprawę, czy może poczekać jeszcze z tydzień i w końcu
    > "system" sam pobierze mi z konta odpowiednią kwotę (za jedną parę
    > butów).
    > Z góry dziękuję za wszystkie sugestie

    Czekać.
    To co znikneło to blokady, który z definicji zakładane są tylko na
    tydzień jak widać.
    Samej transakcji sklep nie rozliczył jeszcze. Rozliczy... jak mu sie
    będzie chciało. Dziś, jutro za tydzień, za miesiąc, za pół roku.
    Ty masz tylko pamiętać, że kasę już wydałaś i nie wydać jej jeszcze raz
    czyli trzymać na koncie tyle aby wystarczyło kiedy sklep się wreszcie
    namysli. Inaczej pójdziesz w debet i wszystkie opłaty "karne" z tym
    związane.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1