eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZniknęła płatność kartą Re: Zniknęła płatność kartą
  • Data: 2009-07-08 13:21:07
    Temat: Re: Zniknęła płatność kartą
    Od: Tomasz <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Czekać.
    > To co znikneło to blokady, który z definicji zakładane są tylko na
    > tydzień jak widać.
    > Samej transakcji sklep nie rozliczył jeszcze. Rozliczy... jak mu sie
    > będzie chciało. Dziś, jutro za tydzień, za miesiąc, za pół roku.
    > Ty masz tylko pamiętać, że kasę już wydałaś i nie wydać jej jeszcze raz
    > czyli trzymać na koncie tyle aby wystarczyło kiedy sklep się wreszcie
    > namysli. Inaczej pójdziesz w debet i wszystkie opłaty "karne" z tym
    > związane.

    Miałem podobną sytuację z kartą Visa Electron mBanku.
    Robiłem zakupy na jakieś 30 złotych.

    Blokada się pojawiła i po jakimś czasie zniknęła. Konto nie zostało
    obciążone, o czym wówczas nie wiedziałem.
    Rozliczenie przyszło po 5 miesiącach (!!!) o czym dowiedziałem się
    przeglądając historię konta.

    Przypuszczam, że w moim przypadku "zamieszanie" było spowodowane
    zmianą właściciela sklepu (Albert przekształcał się wówczas na
    Carrefour Express).
    Wniosek z tego jest taki, jak napisali wyżej przedmówcy. O zaległej
    płatności należy pamiętać, żeby nie wpaść w niedozwolony debet.

    Można też używać karty kredytowej. Jeśli nie wykorzystuje się limitu
    karty na 100% to takie "niespodziewane" obciążenie nie wpędzi nas w
    niedozwolony debet. A tak by było jeśli przyszłoby obciążenie karty
    debetowej a na rachunku nie byłoby wystarczającej ilości środków.





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1