  • Data: 2004-08-27 09:40:47
    Temat: Re: Zniknelo zlecenie w VWBanku
    Od: Daniel Karasek <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Był 24 sierpień (wtorek) gdy o godzinie 21:08 *Janusz Plantagenet*
    napisał(a) :

    > Ten bank zaczyna mnie niepokoic. Niedosc, ze jego najwiekszym minusem jest
    > "offlinowosc" to jeszcze dzis patrze, a tu zlecenie zlozone w lipcu na
    > pazdziernik, ktore caly czas bylo widoczne jako aktywne, dzis zniknelo. To
    > jest normalna zgroza! To ja mam sprawdzac bank czy wykonuje moje
    > zlecenia???!!! Ja mam ich pilnowac??? To przeciez wlasciwie po zlozeniu
    > zlecenia i przyjeciu go przez bank ja powinienem o nim zapomniec!

    no to ja też popsiocze na ten bank (choć jest pare rzeczy które mi się
    podobają) :
    jak nie bedziesz miał środków na koncie a minie termin realizacji zlecenia
    stałego to nie otrzymasz żadnej informacji że takie zlecenie nie zostało
    zrealizowane-odrzucone. Tak jakby nic się nie stało :D

    Daniel
    "kto pod kimś dołki kopie ten ma łopatę"