eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZniknięcie debetu w Inteligo - kuriozumRe: Zniknięcie debetu w Inteligo - kuriozum
  • Data: 2006-02-19 11:19:10
    Temat: Re: Zniknięcie debetu w Inteligo - kuriozum
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Najwyraźniej polityka banku nie zawsze jest zgodna z czymś takim jak
    > prawo. Rozwiązanie umowy o debet BEZ okresu wypowiedzenia? Od razu
    > koszty wezwania? Co jeśli ktoś pomyłkowo wpisał klienta w rejestr? Gdzie
    > choćby cień zaufania do klienta - gdzie choćby 1 e-mail do niego z
    > zapytaniem o sytuację? To ma być bank, który chce zdobywac klientów
    > (ciekawa polityka - przez ostraszanie)?

    Miewają i inne ciekawe pomysły jak n.p. zniknanie środków z konta po
    czym za dwa dni wszystko wraca do normy i żadnych wyjaśnień, SMS-y z
    informacją że konto jest puste (a nie jest)i.t.p.

    > Nigdy nie miałem konta w tym banku i żadnym pomiocie PKO. Takie
    > zdarzenia utwierdzają mnie jedynie w przekonaniu, że dobrze robię...
    >

    no ale nie od razu było to własnością PKO BP. Za czasów pierwszego
    właściciela (Bankgesellschaft Berlin) to nawet podatku od odsetek nie
    pobierano a cały system działał jak to u niemca - bezbłędnie. Problemy
    się zaczeły po przejęciu Inteligo przez PKO BP.

    --
    nick......: DaNsOuNd
    name......: Daniel Rykowski
    contact...: dansound (AT) adres (DOT) pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1