  • Data: 2013-11-08 10:38:28
    Temat: Re: Znowu zielone wiśnie od BZ WBK
    Od: "Waldek" <j...@t...mam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mx" <mmx@@os.pl> napisał w wiadomości
    news:527c9324$0$2156$65785112@news.neostrada.pl...
    > .A gdzie najprosciej zalatwic to polecenie zaplaty, aby 2 paczki nie
    >
    > Może Orange, TP?

    Od lat kilku uzywam voipa a mobilny prepaid

    A np. gazownia / elektrownia ?
    bo czynsz opłacam Bilem zeby "normy" wyrobić ;)

    Pytalem swego czasu u agenta polsatu cyfrowego
    ale nie slyszal o takiej formie zaplaty
    a tu by mi pasilo, gdyz to tylko 14,90 / m-c
    ... TV na działce z pakietem minimalistycznym ;)