eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Zostałam oszukanaRe: Zostałam oszukana
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed00.sul.t-online.de!t-online.de!feeder.news-service.com!feeder.news-service.co
    m!news2.euro.net!news-in.ntli.net!newsrout1-win.ntli.net!ntli.net!news.highwind
    s-media.com!newspeer1-win.ntli.net!newsfe5-win.ntli.net.POSTED!53ab2750!not-for
    -mail
    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <f8napa$l07$1@news.onet.pl> <ZkLri.8077$Db6.7032@newsfe3-win.ntli.net>
    <f8o11a$n42$1@news.onet.pl> <ERLri.2712$mZ5.567@newsfe6-win.ntli.net>
    <f8o2mp$s7s$1@news.onet.pl> <ucNri.15020$gX5.10271@newsfe2-win.ntli.net>
    <f8qjht$rhh$4@news.onet.pl> <EF6si.1612$ka7.785@newsfe4-gui.ntli.net>
    <f90ib8$pjq$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: Zostałam oszukana
    Lines: 33
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Message-ID: <4v0ti.12288$ph7.3784@newsfe5-win.ntli.net>
    Date: Sat, 04 Aug 2007 14:59:12 GMT
    NNTP-Posting-Host: 86.3.157.68
    X-Complaints-To: http://netreport.virginmedia.com
    X-Trace: newsfe5-win.ntli.net 1186239552 86.3.157.68 (Sat, 04 Aug 2007 15:59:12 BST)
    NNTP-Posting-Date: Sat, 04 Aug 2007 15:59:12 BST
    Organization: ntl Cablemodem News Service
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:422223
    [ ukryj nagłówki ]

    > Bo niby jak to uzasadnic, a chyba skrge czy reklamacjie trzeba jakos
    > uzasadnic.
    > :sigma moze swoja reklamacjie uzasadnic.

    > Teraz już mogę napisać co i jak :-)
    > No więc napisałam maila do dyrektora generalnego Polbanku z prośbą o
    > wyjaśnienie tej sprawy, o pomoc, bo taka kwota kredytu na 1 rok to
    > paranoja. Na drugi dzień jak zadzwoniłam do babki, która wypełniała mój
    > wniosek, to ona powiedziała, że właśnie idzie do dyrektora na rozmowę, bo
    > napisałam reklamację i skargę na nią. Powiedziałam jej, że nic na nią nie
    > napisałam, bo przecież ona nie jest nic winna, tylko prędzej ten analityk
    > się pomylił. Na drugi dzień zadzwoniła do mnie i powiedziała, że mam
    > przyznany kredyt (taki o jaki wnioskowałam, na 7 lat) i pieniądze wpłyną
    > na konto za jakieś 2 dni. Bardzo się ucieszyłam.
    > Dzisiaj już wpłynęły pieniądze na konto.

    > Pozdrówka! :-)



    Niech zyje papierkologia:)))) Przeca mowilem, ze papier i pisma moga
    wszystko!
    Napisalem dokladnie, ze reklamacja-skrga mozna duzo zalatwi a na pewno
    "namieszac" "panockowi".
    Ciesze sie, ze ci sie udalo, ze nie zrezygnowalas, jak by zrobilo 90% osob
    uczestniczacych w tej dyskusji i w realnym zyciu. W mysl zasady "z bankiem
    nie wygrasz". Wiec raz jeszcze pamietajcie, bank to tez sa ludzie tacy sami
    jak my i maja te same problemy. jedyna ropznica to,l ze pracuja w banku.
    Bo dzialal na szkode banku. Pamietajcie, ze bank bardzo chce udzielac
    kredytow i to na jak najdluzsze okersy, bo im dluzszy czas kiedy kredyt
    otwarty tym wiecej i dluzej bank bedzie zarabiac.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1