  • Data: 2007-08-06 14:32:53
    Temat: Re: Zostałam oszukana
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > To za PRL były banki ? i miliony takich jak ty mieliście tam konta.

    No widzisz jaka niespodzianka, byly! I to Polskie! Owszem, bardzo duzo ludzi
    mialo konta w bankach, co w tym dziwnego?

    > Jak nie było banków to jak mogły być "przekręty bankowe". Znasz choć jeden
    > przykład jak partyjny bonza osadzony na czele jakiegoś pseudo banku
    > poszedł siedzieć ?

    Osobiscie nie znam, ale wim, ze przynajmniej jeden z prezesow jednego z
    bankow (szczegolow nie pamietam, ale jak sadze idzie to znalesc) za
    defraudacjie zostal skazany na kare smierci.
    W PRL-u finanse publiczne to byla swietosc, absolutnie nie morzesz
    porownywac obecnych poczynani "elit" do tego jak to unkcjionowalo wowczas.
    Niejeden pierwszy sekretorz trzesl porami, jesli okazywalo sie, ze w kasie
    miasta bylo manko! Jak by to porownac do dzisiejszych czasow, to powiem, ze
    wowczas promineci kradli lyzeczkami a dzis nawet nie tirami a calymi
    skladami pociagow. Wowczas partyjny prominet (tez nie kazdy) mial
    przywileje, szybsze mieszkanko w bloku, talon na samochod, wczasy na zlotych
    piaskach w Bulgarii, zakupy w "konsumach" itp. Porownaj to do dzisiejszych
    czasow. Zlodziejstwo w bialy dzien i to w literze prawa!

    > Dzisiaj przeczytałem, że psychozy można leczyć przy pomocy komputera. Twój
    > przykład zaprzecza jednak tej hipotezie.

    Juz to raz napisalem, tlumacz sobie jak chcesz. To ty bedziesz ulomny i
    bedziesz zawsze dostawac po czterech literach, ale coz, tak jest na filmach
    kat. D made in holywud a jak sadze dla podobnych tobie, takie filmy to
    wyznacznik sciezki zyciowej. Tylko pamietaj, ze nawet najbardziej kul film
    nie odda realiow zycia.