    From: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Źródła kryzysu greckiego: alternatywna teoria
    Date: Sun, 20 Jun 2010 10:38:26 +0200

    Am 20.06.2010 09:50, kashmiri wrote:
    > http://biznes.interia.pl/news/kryzys-wielki-spisek-f
    inansjery-z-wall-street,1492198,

    > Ciekawy artykuł, na mojego czuja niezbyt odległy od prawdy. Co o nim sądzicie?

    Tzn. finansjera zza wielkiej wody zmusila Grecje do falszowania
    statystyk, zaciagania gigantycznych kredytow (wszak od Euro mieli wtedy
    niskie odsetki), przeznaczania ich na konsumpcje, nie na inwestycje?

    Nalezy jeszcze dodac, ze to finansjera zza wielkiej wody zmusila Grecje
    do wyplacania 13 i 14 pensji, wyplacania premii za punktualne
    przychodzenie do pracy, praktycznie najnizszego wieku emerytalnego w
    Europie (srednio 57 lat, jak Grek przechodzi na emeryture?), uprawiania
    sportu narodowego pt. nieplacenie podatkow?

    Czy jakie jest w zasadzie przeslanie tego artykulu?

    Bo to, ze banki nie sa moralne i staraja sie zarobic, gdzie sie da, to
    nic nowego (choc o jeszcze gorszej moralnosci rzadu Greckiego,
    ukrywajacego klopoty przez tyle lat, co doprowadzilo do dzisiejszej
    sytuacji - jakos nikt nie pisze).

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org