-
Data: 2004-05-20 07:24:46
Temat: Re: Zwiększenie limitu na RORze poprzez internet (BPHPBK)
Od: " Fro" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(a):
> Użytkownik "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl> napisał w wiadomości
> news:c8fgdc$1en$1@atlantis.news.tpi.pl...
>
> > Potwierdzam. Bank w ogóle nie reaguje na problemy zgłaszane przez
> e-Sezam.
> > Odnoszę wrażenie że BPH z zasady olewa problemy zgłaszane drogą
> > elektroniczną i nikt nie nadzoruje czy odpowiedzi są udzielane. Po
> prośbach,
> > opier****niu przez TeleSezam, nadal zero reakcji! E-komunikacja z
> klientem
> > to wciąż jedna z najsłabszych stron BPH.
>
> Eee! - wystarczy wykazać się uporem. Ja zadałem pytanie i tak mniej więcej
> przez tydzień sprawdzałem dwa razy dnia, czy czasem ktoś nie odpowiedział.
> Później dałem sobie spokój. jakież było moje zdziwienie, gdy po miesiącu
> zajrzałem do tej zakładki, a tam leży sobie i czeka odpowiedź. Z tym, że
> niekompletna. Zadałem dodatkowe pytanie i do dziś nie mam odpowiedzi, a
> upłynęło ze dwa miesiące. Ale czekam nadal cierpliwie. :-))
>
A ja zauważyłem, że ostatnio "coś drgnęło" tzn. zaczynają odpowiadać już na
następny dzień, ale odpowiedzi te są mało konkretne i strasznie schematyczne.
Mnie osobiście strasznie denerwuje, że ciągle nie widać operacji do karty
dodatkowej i dlatego raz na jakiś czas atakuję i pytam kiedy to będzie. Na
początku odpowiadali:
"Szanowny Panie Uprzejmie informuję, że karty dodatkowe będą widoczne po
kolejnym etapie wdrożenia systemu. Przepraszamy za powstałe utrudnienia. Z
poważaniem..."
Po jakimś czasie odpowiedź na to samo pytanie:
"Szanowny Panie Uprzejmie informuję, że w chwili obecnej proszę spróbować
szukać transakcji zaznaczając: zakres dat oraz opcję "Karty wybrane i karty
dodatkowe". Jeśli nadal nie będzie Pan widział tych transakcji proszę uzbroić
się w cierpliwość ponieważ jest to problem znany i przekazany administratorom
systemu do poprawy. Uprzejmie informuję, że na wyciągach otrzymywanych z
Banku będzie miał Pan rozliczone transakcje dla wszystkich kart. Uprzejmie
przepraszam w imieniu Banku za powstałe utrudnienia. Z poważaniem..."
Nie ma szans, aby doczekać się konkretnej odpowiedzi. Pocieszające jest to,
że wszelkie problemy/błędy są "znane i przekazane administratorom".
Pozdrawiam
Fro
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 20.05.04 21:59 Robert Tomasik
- 21.05.04 17:16 Marcin Nowakowski
- 21.05.04 19:21 Robert Tomasik
- 21.05.04 20:29 Marcin Nowakowski
- 21.05.04 23:36 Robert Tomasik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zamykanie konta dziecka.
- Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...