eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot kasy na kartęRe: Zwrot kasy na kartę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!new
    s.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-sp
    o-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 8 Apr 2022 16:31:10 +0200
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.7.0
    Subject: Re: Zwrot kasy na kartę
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <62501b4f$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    From: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>
    In-Reply-To: <c...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 17
    Message-ID: <6250472e$0$464$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 212.91.26.220
    X-Trace: 1649428270 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 464 212.91.26.220:52594
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2123
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:662714
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 08.04.2022 o 13:33, Dawid Rutkowski pisze:

    > Ale na taki numer może się nie zgodzić sklep.
    > Wszystko zależy od tego, na jakiej podstawie jest zwrot - czy jest to dobrowolne
    przyjęcie zwrotu przez sklep - czy też quasi-dobrowolne, na podstawie obietnicy
    "możesz zwrócić w N dni" - czy też na podstawie wady towaru czy niewykonania usługi.

    Raczej dobrowolny zwrot kasy, bo sytuacja była taka, że diagnostyka
    miała być na NFZ, ale pacjent przyszedł i miał nieprawidłowe
    skierowanie, więc centrum medyczne zrobiło to prywatnie. Pacjent złożył
    reklamację, centrum medyczne skontaktowało się z NFZ i uznało pacjenta
    reklamację, powiedzieli, że jeśli dostarczy prawidłowe skierowanie, to
    oddadzą kase za diagnostykę.

    Syf był taki, że pacjent zapisywał się osobiście, rejestratorka oglądała
    papiery i powiedziała, że wszystko OK, wyznaczyła termin za 12 tygodni,
    pacjent przyszedł i okazało się, że skierowanie nie takie, więc aby nie
    tracić terminu zrobili prywatnie za ok. 1200 zł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1