eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot kasy na kartęRe: Zwrot kasy na kartę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.n
    etnews.com!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.
    highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.n
    ews.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-fo
    r-mail
    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zwrot kasy na kartę
    Date: Sat, 09 Apr 2022 22:07:48 +0200
    Organization: www.nadmorze.pl
    Message-ID: <i...@4...com>
    References: <62501b4f$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <62502ba3$0$466$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <e...@4...com>
    <625127bd$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 32
    NNTP-Posting-Host: 83.168.67.101
    X-Trace: 1649534868 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 469 83.168.67.101:57235
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2569
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:662730
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sat, 9 Apr 2022 10:19:46 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:

    >teraz nie wolno mu już nigdy w żadnym lidlu zapłacić tą kartą, bo wyskoczy na
    ekranie wielkie: "OSZUKANIEC!" ;>

    :D :D
    Pisałem o rozwiązaniach praktycznych, sprawdzonych i działających.
    Problem "tej samej karty" wynika zapewne z jakiejś "wewnętrznej
    instrukcji dla sprzedawców" ale rzeczywistość idzie inną drogą. I
    czasem sprzedawcy jest łatwiej zrobić zwrot gotówką a czasem... (tak
    też miałem) "już nacisnęłam że zwrot gotówką, może tak być, to nie
    problem?".

    A jak sprzedawca działa wg instrukcji i nie może zrobić zwrotu na inną
    kartę to jego przełożony sobie poradzi z problemem bo on nie wynikał
    (w znanych mi przypadkach) z blokad oprogramowania.

    BTW: W Lidlu kiedyś złożyłem reklamację na błędne kwoty na paragonie
    przez ogólny formularz na stronie. Brak naliczenia rabatów zauważyłem
    dopiero w domu, znaczy po odejściu od kasy. Zaproponowałem zwrot
    nadpłaty w formie kuponu rabatowego w aplikacji i tak też dostałem. Tu
    oczywiście nie było zwrotu towaru bo towar chciałem zachować ale to
    pokazuje że elastyczne podejście i inna forma rozliczenia też jest
    możliwa, choć oczywiście niekoniecznie leży w możliwościach sprzedawcy
    z niskim stażem pracy.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje na Mazurach www.spanienamazurach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1