eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot kasy na kartęRe: Zwrot kasy na kartę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!newsreader4.netcologne
    .de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.am
    s4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!
    unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.P
    OSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 10 Apr 2022 23:07:46 +0200
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.7.0
    Subject: Re: Zwrot kasy na kartę
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <62501b4f$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <62502ba3$0$466$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <e...@4...com>
    <625127bd$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <n...@4...com>
    <62527ce1$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    <l...@4...com>
    From: cef <c...@i...pl>
    In-Reply-To: <l...@4...com>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 39
    Message-ID: <62534722$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.29.182.19
    X-Trace: 1649624866 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 484 83.29.182.19:50447
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3284
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:662743
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2022-04-10 o 19:33, WAM pisze:
    > On Sun, 10 Apr 2022 08:44:50 +0200, cef <c...@i...pl> wrote:
    >
    >> Nie miałem aż tyle zwrotów na kartę, żeby testować takie warianty.
    >> To wymyślona sytuacja.
    > To przepraszam, bo ja o praktyce pisałem :)

    Czyli jeśli nie spotkałeś się z problemami, to ta praktyka
    wygląda na słabą.

    >>>> "Dobry" prawnik to wymyśli, że
    >>>> masz założyć to konto/produkt powtórnie.
    >>> Ale karta będzie miała inny numer :D
    >> No i jak myślisz czyj to będzie problem?
    > Jak sklep ma obowiązek zwrotu to nie może robić problemów.
    > Jak zwrot jest dobrowolny to być może ma prawo wymagać żebyś stanął na
    > głowie albo założył czerwone okulary.
    >
    > Z opisywanymi teoriami i dyskusjami z prawnikami się nie spotkałem. W
    > praktyce nie miałem problemów ze zwrotami na inną kartę/gotówką. Jeśli
    > pracownik pierwszej linii nie mógł/nie umiał tego zrobić to był w
    > sklepie ktoś z większą wiedzą lub uprawnieniami. Od ręki, nie za
    > tydzień czy za miesiąc.

    No widzisz, a ja miałem w życiu raptem kilka zwrotów na kartę i w większości
    one przeszły bezproblemowo - z reguły było mi obojętne czy na tę czy na
    inną
    kartę czy gotówka. Zwroty z KK wracały tylko na KK, a z dwóch czy trzech
    zwrotów z debetówki z jednym był problem- nie pamiętam dokładnie powodu,
    ale chyba zakup był inną kartą debetową, której przy zwrocie nie miałem
    i był zakup z fakturą i nie udało
    się tego załatwić od ręki mimo, że przychodzili coraz to ważniejsi
    pracownicy.
    Więc nie zawsze jest to proste i od ręki.
    W nadchodzącym tygodniu będę reklamował w tej samej Castoramie żarówkę
    Led Osram (4 lata gwarancji - a kupiona w październiku 2020) i jak się
    okaże, że nie ma już tego produktu, to będzie zwrot i za cholerę nie
    pamiętam czym płaciłem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1