    From: "Dave" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zwrot na KK a spłata zadłużenia
    Date: Mon, 20 Sep 2004 09:28:34 +0200

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:cihvsa$i2t$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Michał Rolka" <usenet@moje_nazwisko.info> napisał w wiadomości

    > Ja na wszystkich kartach w takim wypadku pomniejszam biezaca kwote splaty.

    Ryzykowne jesli rozliczenie zwrotu moze zajsc na termin splaty. Zwlaszcza ze
    formalnie rozliczenie transakcji kartowych moze trwac i w razie braku splaty
    w GP mozesz miec klopoty z uznaniem "uznania" na karte

    > Nigdy nie spowodowalo to niczego zlego. Zwrot odnawia takze limit w
    biezacym

    miales szczescie ze transakcje skutecznie "weszly" na konto przed data
    splaty

    > okresie rozliczeniowym, jest to istotne w przypadku kart, ktorych nie
    mozna
    > sobie nadplacic (na przyklad bepehowe karty). A tak przy okazji, lepiej
    > robic w takich przypadkach zwrot na karte debetowa :-).

    prawde mowiac najlepiej :-) Z reguly nikt nie sprawdza na jaka karte jest
    zwrot choc byc moze niedlugo sie zacznie...
    Nie mowiac ze jak bedzie to uciazliwe dla banku to moga ci zabrac debetowa.

    D.