  • Data: 2004-09-20 13:32:29
    Temat: Re: Zwrot na KK a spłata zadłużenia
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dave" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cimlk8$8jr$1@inews.gazeta.pl...

    > nie opowiadaj o swojej dobroci raczej jest to dzialanie maskujace...
    > No coz myslalem ze banki sa sprytniejsze. Jak widac wola tolerowac
    > naduzycia
    > na male kilkudziesieciozlotowe kwoty. Za to odbija sobie kasujac za
    > prowadzenie konta czy przelewy... Czyzby rzeczywiscie zaden bank nie
    > sprawdzal uznan na znaczne kwoty ?

    Uwierz mi, nie jest to dzialanie maskujace, poniewaz doskonale zdaje sobie
    sprawe, ze nic tu bank nie moze zrobic. Byc moze jednak masz racje, i bank
    moze zamknac taka karte debetowa. Wtedy jednak optymalne bylo by wlasnie
    uzywanie tylko jednej karty, az do jej potencjalnego zamkniecia, a dopiero
    potem kolejnej. Tutaj naprawde grala role ta niejasna sprawa z prowizja.

    Nie wiem czy banki w jakis sposob nie sprawdzaly (ale co wlasciwie mogly by
    sprawdzac...?). Wiem, ze przez ponad 2 lata do mnie zaden slad po takim
    sprawdzaniu w zadnej formie nie dotarl. Moze jest to kwestia definicji
    "znacznej kwoty" ? Moze gdyby weszlo uznanie na przyklad na 25k, to by
    sprawdzil ? Nie wiem i nie jestem w stanie tego sprawdzic (mam mniejszy
    sumaryczny limit na kk).

    marekz