eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot na karte - brawo RealRe: Zwrot na karte - brawo Real
  • Data: 2003-05-27 13:46:00
    Temat: Re: Zwrot na karte - brawo Real
    Od: "JaKi" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał w wiadomości
    news:bavojc$2mhd$1@foka1.acn.pl...

    > Karty mozesz juz nie miec z wielu powodow - zlamala sie, zgubiles,
    skonczyla
    > sie waznosc, zastrzegles, mogles tez zlikwidowac konto.
    >

    Poza skonczeniem daty waznosci nie widze problemu - podajesz jej numer i
    kasa wraca na rachunek karty. Jesli chodzi o koniec daty waznosci - tak jak
    pisalem na wstepie - rzeczy raczej nie oddajesz po kilku miesiacach ale w
    max 1-2 tygodnie. Caly czas nie widze problemu dot koniecznosci posiadania
    karty/znania numeru karty ktora dkonales zakupu.

    > Ja po prostu nie widze zadnego uzasadnienia wymogu zwrotu na karte, ktora
    > sie placilo. Przeciez to nei ma znaczenia - klient przynosi towar, ma
    > paragon, uzasadnia zwrot, sklep przyjmuje zwrot i daje klientowi gotowke
    > albo zwraca mu na karte na ktora klient sobie zyczy. Gdzie tu jakakolwiek
    > "niewygodnosc" dla bankow, sklepow czy calego procesu obrotu kartowego?
    >
    Kupujesz cos za 7k - placisz KK, nastepnego dnia zwracasz - podajesz
    debetowke. Nie widzisz tu niewygodnosci dla banku?

    --
    JaKi



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1