eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot na karte - brawo RealRe: Zwrot na karte - brawo Real
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-f
    or-mail
    From: "JaKi" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zwrot na karte - brawo Real
    Date: Tue, 27 May 2003 15:46:00 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <bavq55$3tk$1@inews.gazeta.pl>
    References: <batmk6$gu8$1@inews.gazeta.pl> <bav06v$prt$1@news.polbox.pl>
    <bavci8$pbg$2@inews.gazeta.pl> <bavj89$ra8$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <bavk21$fsk$1@inews.gazeta.pl> <bavka9$gjj$1@inews.gazeta.pl>
    <bavklu$hju$1@inews.gazeta.pl> <bavleq$2lge$1@foka1.acn.pl>
    <bavm35$l7k$1@inews.gazeta.pl> <bavojc$2mhd$1@foka1.acn.pl>
    Reply-To: "JaKi" <j...@N...gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: rlub2.lublin.msk.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1054043109 4020 213.77.68.2 (27 May 2003 13:45:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 May 2003 13:45:09 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2727.1300
    X-Priority: 3
    X-User: jarp49
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:243341
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał w wiadomości
    news:bavojc$2mhd$1@foka1.acn.pl...

    > Karty mozesz juz nie miec z wielu powodow - zlamala sie, zgubiles,
    skonczyla
    > sie waznosc, zastrzegles, mogles tez zlikwidowac konto.
    >

    Poza skonczeniem daty waznosci nie widze problemu - podajesz jej numer i
    kasa wraca na rachunek karty. Jesli chodzi o koniec daty waznosci - tak jak
    pisalem na wstepie - rzeczy raczej nie oddajesz po kilku miesiacach ale w
    max 1-2 tygodnie. Caly czas nie widze problemu dot koniecznosci posiadania
    karty/znania numeru karty ktora dkonales zakupu.

    > Ja po prostu nie widze zadnego uzasadnienia wymogu zwrotu na karte, ktora
    > sie placilo. Przeciez to nei ma znaczenia - klient przynosi towar, ma
    > paragon, uzasadnia zwrot, sklep przyjmuje zwrot i daje klientowi gotowke
    > albo zwraca mu na karte na ktora klient sobie zyczy. Gdzie tu jakakolwiek
    > "niewygodnosc" dla bankow, sklepow czy calego procesu obrotu kartowego?
    >
    Kupujesz cos za 7k - placisz KK, nastepnego dnia zwracasz - podajesz
    debetowke. Nie widzisz tu niewygodnosci dla banku?

    --
    JaKi



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1