eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot na karte - brawo RealRe: Zwrot na karte - brawo Real
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zwrot na karte - brawo Real
    Date: Tue, 27 May 2003 20:42:05 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 39
    Sender: n...@o...pl@kat01229083.visp.energis.pl
    Message-ID: <bb0bpi$pfv$1@news.onet.pl>
    References: <batmk6$gu8$1@inews.gazeta.pl> <bav06v$prt$1@news.polbox.pl>
    <bavci8$pbg$2@inews.gazeta.pl> <bavj89$ra8$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <bavk21$fsk$1@inews.gazeta.pl> <bavka9$gjj$1@inews.gazeta.pl>
    <bavklu$hju$1@inews.gazeta.pl> <bavleq$2lge$1@foka1.acn.pl>
    <bavm35$l7k$1@inews.gazeta.pl> <bavojc$2mhd$1@foka1.acn.pl>
    <bavq55$3tk$1@inews.gazeta.pl> <bavt3p$2ntl$1@foka1.acn.pl>
    <bavte1$d7t$1@inews.gazeta.pl> <bb01uv$27a$1@news.onet.pl>
    <bb03mv$sde$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: kat01229083.visp.energis.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1054061170 26111 62.29.229.83 (27 May 2003 18:46:10 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 27 May 2003 18:46:10 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:243438
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bb03mv$sde$1@inews.gazeta.pl...

    > > Nawet po upływie terminu jej ważności???
    >
    > Rachunek masz czynny jeszcze po uplywie terminu waznosci - mysle ze przez
    2
    > tyg minimum.

    Nie jest to regułą. ING zamykasz od ręki, jak już mówiłem...

    A dodatkowo nie jest to sprawa sklepu. Ja mogę mieć układ z bankiem
    jakokolwiek, a sklepowi nic do tego...

    A numer karty też mogę zjeść / spalić...

    Poza tym szczerze wątpię, aby można było dokonać uznania na przeterminowaną
    kartę.

    > Typowa mentalnosc Polakow? Grunt zeby pod siebie bylo dobrze? Daleko nam
    > jeszcze do cywilizowanych krajow :-/ ale z takim podejsciem szybko sie to
    > nie zmieni :-/ Ja jednak wole procedury ktore ani nie sa uciazliwe i ktore
    > wymagaja minimum dobrej woli.

    Tu nie chodzi o mentalność. Chodzi o to, że sklep nie jest tutaj od
    decydowania kiedy będzie lepiej bankowi, a kiedy nie. Nie reprezentuje on
    jego interesów.

    Nie mam nic przeciwko temu, żeby wpierw obsługa chciała kartę 'oryginalną'.
    Ale jeśli klient nie może jej lub numeru udostępnić z JAKICHKOLWIEK powodów,
    do czego ma pełne prawo - MUSI mieć możliwość uzyskania pieniędzy w inny
    sposób...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1