  • Data: 2003-05-27 18:42:05
    Temat: Re: Zwrot na karte - brawo Real
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bb03mv$sde$1@inews.gazeta.pl...

    > Rachunek masz czynny jeszcze po uplywie terminu waznosci - mysle ze przez
    2
    > tyg minimum.

    Nie jest to regułą. ING zamykasz od ręki, jak już mówiłem...

    A dodatkowo nie jest to sprawa sklepu. Ja mogę mieć układ z bankiem
    jakokolwiek, a sklepowi nic do tego...

    A numer karty też mogę zjeść / spalić...

    Poza tym szczerze wątpię, aby można było dokonać uznania na przeterminowaną
    kartę.

    > Typowa mentalnosc Polakow? Grunt zeby pod siebie bylo dobrze? Daleko nam
    > jeszcze do cywilizowanych krajow :-/ ale z takim podejsciem szybko sie to
    > nie zmieni :-/ Ja jednak wole procedury ktore ani nie sa uciazliwe i ktore
    > wymagaja minimum dobrej woli.

    Tu nie chodzi o mentalność. Chodzi o to, że sklep nie jest tutaj od
    decydowania kiedy będzie lepiej bankowi, a kiedy nie. Nie reprezentuje on
    jego interesów.

    Nie mam nic przeciwko temu, żeby wpierw obsługa chciała kartę 'oryginalną'.
    Ale jeśli klient nie może jej lub numeru udostępnić z JAKICHKOLWIEK powodów,
    do czego ma pełne prawo - MUSI mieć możliwość uzyskania pieniędzy w inny
    sposób...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara