eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot towaru a utrata bonusuRe: Zwrot towaru a utrata bonusu
  • Data: 2012-11-21 23:38:31
    Temat: Re: Zwrot towaru a utrata bonusu
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Piotr Hołda napisał(a) :
    > W dniu środa, 21 listopada 2012 23:15:27 UTC+1 użytkownik [sas] napisał:
    >> pytanie: czy rzeczywiście można dokonać zwrotu na inną kart niż na tą, z
    >>
    >> której się wykonywało płatność? i czy na terminalu pracownik rzeczywiście
    >>
    >> dostawał błąd i zwrot nie był możliwy, czy może tylko komunikat w stylu
    >>
    >> "włóż właściwą kartę albo kontynuj z obecną. czy kontynuować tak/nie?"
    >
    > Da się. Robiłem tak wielokrotnie. Płatność KK, zwrot na debetówkę. Nigdy w
    Castoramie.

    Ha! A ja właśnie do Castoramy muszę wrócić.

    --
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1