  • Data: 2011-11-11 20:38:04
    Temat: Re: Życzenia urodzinowe (NTG?)
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    root <r...@v...pl> napisał(a):

    > Ogladalem te filmiki kol. Endriu. Kompletnie nie wiem o co chodzi. Dla
    > mnie to jakies dziecięce zabawy. Nie widzialem tam nikogo powyzej 30lat.
    > Niby jacyś niemcy ale ja slyszalem tylko polski i może czasem angielski.
    > Nie wiem co o tym myslec.
    > Bardziej mnie interesuje kto zaplaci za interwencję tych setek policjantów.

    Tu znajdziesz jakieś informacje, trudno powiedzieć na ile wiarygodne.

    http://wpolityce.pl/wydarzenia/17916-ujawniamy-wstrz
    asajaca-relacja-swiadka-
    nagle-wypadlo-pieciu-zamaskowanych-z-palami-mowili-p
    o-niemiecku-zaczeli-bic

    A że młodzież? To mnie nie dziwi wogóle. Zdziwiłbym się gdyby to był tłum
    emerytów :).

    kc