  • Data: 2009-03-01 15:58:40
    Temat: Re: Zyd z Ameryki przyciska Polske do muru
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    skippy wrote:
    > Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > news:gobu28$cbf$1@inews.gazeta.pl...
    >
    >> http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Amerykanski-r
    aport-Polska-to-kraj-korupcji-antysemityzmu-i-rasizm
    u,wid,10895301,wiadomosc.html

    > Na razie jeden polityk stwierdził, ze to jest raport antypolski.
    > Nie goj, więc mu naskoczą.
    > Czekamy co powie "Jaro" czyli koci opiekun i jego brat.

    W 1968r siedzialem w lodzkim wiezieniu centralnym z niejakim
    Mayerowskim, mezu volksdeutchkerki
    i facecie porwanym z autostrady NRF- Berlin, oskarzonym bzdurnie o
    szpiegostwo. Otoz ten czlowiek
    byl wnukiem lekarza polskiego w miasteczku Kolo. Siedzac pod stolem wraz
    z siostra w samym centrum
    miasta obserwowal jak zolnierze niemieccy strzelali z okien domu dziadka
    do Zydow ukrywajacych sie
    w ich ogrodzie przed wywozka na mydlo. Kolo to bylo miasteczka w
    ogromnej wiekszosci zydowskie,
    w prasie zachodniej zrecenzowano ksiazke b.mieszkancow, ich
    drobiazgowe opisy gdzie jaki Zyd
    mieszkal i czym sie trudnil.
    Bylem przejazdem w tej miescinie juz w wolnej Polsce. Niezly majatek
    przeszedl tam w rece swinskich ryjow.
    Domy, w ktorych polska sluzaca mogla co jedynie mieszkac w drewnianej
    przybudowce i srala do dziury w ziemi,
    teraz naleza do jej dzieci. Nie zaplacily za to ani grosza- bo tez komu
    by mialy placic? Komuna przejela mienie
    martwej reki i rozdzielila ponownie, wg potrzeb lub tez domniemanych
    zaslug. Nie dziwi mnie wcale, ze Kahal b. sie
    na takie rozwiazanie krzywi i chcialby dzis Polske podoic. Moim zdaniem,
    nie oddawac nic Kahalowi bo za nim pojda
    pretensje Niemcow do polowy Polski. Oddac lub bezwzglednie wyrownac
    wartosc straconego majatku gminom zydowskim
    a takze tym b.nielicznym ktorzy ocaleli. Amerykanskiemu Kahalowi za to
    pokazac salut angielski srodkowym palcem do gory.
    Oni tam wcale nie sa tacy mocni jak by to chcieli pokazac- Polska jest
    dzis potrzebna Ameryce jako spolegliwy sojusznik.
    Nie wolno jednak sprawy zalatwic zwyczajnym- odpierdol sie chuju. Byli
    juz tacy, bogatsi i mocniejsi od Polski- w Szwajcarii.
    Wzial ich na zabek Senator d'Amato- bo tak mu dyktowal jego interes
    wyborczy. Szwajcarow tak ujebal, ze sie ugodzili placic
    jakies 1-2 miliardy dolarkow.
    tak wiec uwazajcie Rodacy- softly softly catch the monkey!

    fatso