eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach. › Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
  • Data: 2021-08-23 18:59:58
    Temat: Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > [...]
    >
    > Ale wcześniej nie było takich niskich stóp i banki zarabiały
    > więcej na kredytach. A teraz nie.

    Nie widze tego zeby kredyty jakos mocno staniały.

    > Czyli na jakie potrzeby?

    A twoim zdaniem na jakie? Gdybyś miał zgadywac?

    > Nie. W przypadku złej sytuacji banku mamy BFG, które finansowane
    > jest ze składek innych banków i tylko w drobnej części przez
    > państwo.
    >
    > O tu masz:
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Bankowy_Fundusz_Gwaran
    cyjny#Finansowa
    > nie_Funduszu

    > Dlatego też nie mogą sobie działać jak chcą, tylko są ściślej
    > regulowane. W czym widzisz problem?

    To co sie stanie jak upadnie jakis wiekszy bank i w bfg bedzie za mało
    kasy?

    > Jprdl. Twoje zyski też się biorą z tego, że ktoś za nie zapłacił.
    > To co prezentujesz, to jest jakiś wyższy level zawiści, żeby tak
    > stękać na to, że inni dobrze zarabiają.

    jprdl, to co prezentujesz to jakis wyzszy poziom nierozumienia.

    > Jak idziesz do żabki, czy biedronki, to TEŻ ktoś na tym zarabia.
    > O ZGROZO! Ty TEŻ na kimś zarabiasz jak zajmujesz się pracą
    > zarobkową.
    >
    > Skąd u Ciebie ten level polaczkowej zawiści?

    O jakiej zawisci mowisz? To jakas projekcja?
    Ja mowie tylko ze nie ciesze sie z tego ze jakies usługi z których
    korzystam podrozały i przełozyło sie to na wyzsze zyski banków.

    Przeciez nie bronie ci robić odwrotnie i wybierac np najdrozszego
    sklepu bo cieszysz sie ze własciciele i wszyscy po drodze lepiej
    zarobią!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji