eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach. › Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
  • Data: 2021-08-25 22:59:53
    Temat: Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > Nie, absolutnie nie dlatego.
    > Będą płacić dlatego, że prawo było zbyt precyzyjnie określone.

    Jak juz mowiłem - kazdy potrzebuje własnego czasu zeby to przetrawić.

    > Nie idźmy w kółko w to samo.
    > Wszędzie jakiś "własny research" się robi, a tu nagle, przy
    > zakupach za pół bańki, wszelkie bezpieczniki i racjonalne myślenie
    > się wyłączają? No. Proszę. Cię.

    :) Te pol banki to jakas warsiawska perspektywa?

    > Wszyscy wiedzieli czym grozi frank.
    > Nikt nie wygrał procesu "bo nie wiedział".

    Bazujac na tym co powiedziałes musze stwierdzic - sprzedawcy w bankach
    to oszusci.

    > To rzeczywistość.

    To rzeczywistosc szantazystów

    > Ale dobrze się czujesz?
    > Banki mają odpowiadać za suwerenną decyzję niezależnej instytucji
    > obcego państwa? Do tego decyzję (w tamtym momencie) korzystną? To
    > nie usztywnianie kursu spowodowało problem, tylko jego uwolnienie.

    :)
    To tak jakby powiedziec ze dla wampirów problemem nie jest to ze słonce
    zachodzi ale to ze wschodzi... Szkoda ze nie widzisz ze to sa połączone
    zjawiska.

    > Nie ma oddawać. Ma być pociągnięty do odpowiedzialności tak, by
    > się podobne sytuacje nie powtórzyły. Tak jak zarząd Amber Gold
    > dajmy na to. Ale tu nie chodzi o sprawiedliwość, tylko o hajs,
    > więc nie pociąga się zarządu, tylko próbuje ugrać hajs.

    Nie mam pojecia co ma wniesc ten wpis.
    Postanowiłes sparafrazować?

    > Czyli sam potwierdzasz - nie chodzi o sprawiedliwość, tylko o
    > hajs.

    OMG.

    > Oczywiście że mają. Bo chodzi o hajs.
    > A prawnikom jeszcze bardziej (im jest na rękę wałkowanie tego w
    > kółko, bo wtedy największy hajs płynie do nich).

    Nikogo nie posądzam o robinhoodowanie...
    Tym sie mogą zajmować ci co maja duzo kasy i duzo czasu.

    > Nikomu się nie otworzyły oczy.
    > Zmieniły się interpretacje przepisów i "indeksowany" nie jest
    > kredytem. Tylko tyle.

    Rzeczywiscie sa tacy którym nadal nie otworzył sie oczy...
    Czas leczy rany ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."