  • Data: 2022-07-15 11:23:52
    Temat: Re: Zyski ze sprzedaży walut obcych w kantorze internetowym
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-07-15 o 07:28, Krzysztof kw1618 pisze:

    > Tylko czy mają moce przerobowe przy takich płacach ?

    Uruchomią jakiś program który sobie przejrzy i przeanalizuje wszystkie
    konta. Nie od dziś słyszymy o przetwarzaniu Big Data.
    Współczesne komputery są na prawdę szybkie.
    Nie mam żadnego pojęcia o szybkości analizy jakichś baz danych, ale 10
    lat temu takiemu zwykłemu Pecetowi jaki miałem na biurku (z Windowsem
    XP) przeliczenie milion! razy AES128 (szyfrowanie) zajmowało około 0,5s.
    P.G.