  • Data: 2022-07-18 12:22:16
    Temat: Re: Zyski ze sprzedaży walut obcych w kantorze internetowym
    Od: Marek <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jednak żaden złodziej przypadkowo u władzy (2015 to był jakiś dramat) nie mógłby
    kupować głosów za pieniądze społeczeństwa.

    > A złotówka będzie żyć dłużej niz euro?
    > I co, mamy występować z UE i starać się o przyjęcie do Unii (Union w rozumueniu
    USA)?
    > Akurat ci w sprawie dolara nie odpuszczą, jak niestety UE w sprawie euro.
    >
    > A z tą TV to nie trafiłeś w kpinie, akurat wg Ciebie w tej jednej sprawie TVP nie
    kłamie - a obecnie jest to dla wielu jedyna nie tylko oglądana, ale wręcz jedyna
    dostępna telewizja.

    Liczę że złotówka przetrwa strefę EURO. Choć w jakiej postaci- nie wiem.
    Być może w postaci cyfrowej jakiegoś polcoina. Co to TV , możemy oglądać
    dopóki nie ma w niej polityki. Choć prawdziwej ekonomii ani inwestowania
    także się nie nauczymy z TV.