  • Data: 2022-07-26 19:25:08
    Temat: Re: Zyski ze sprzedaży walut obcych w kantorze internetowym
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > No ale jak kafelki uklada, to chyba sąsiadom nie przeszkadza?

    Raczej pomaga :-)
    Czy sąsiadom to nie wiem - tam, gdzie układa.

    > Ale czemu mialby sie zgodzic lub nie w prywatnym budynku?
    > Chyba wspolnota powinna sie zgadzac :-)

    To to raczej nie, ale coś pamiętam, że jest (był?) obowiązek (podobno)
    wystawienia szyldu. I o ile nie pamiętam opcji, żeby wspólnota mogła się
    nie zgodzić, o tyle mogło to nie być za darmo.

    > P.S. Hm, czy takie nieuciazliwe ... mieszkania swoje przyłacze do
    > pradu maja, ale norma mowi, jakiej mocy przyłacze cały budynek ma
    > miec. I nie jest to suma mocy mieszkan, tylko drobny procent.

    Swoją drogą, dokładnie tak samo jest w samych mieszkaniach.
    Np. "przydział mocy" 8 kW, a sama kuchenka (odpalona na maksa,
    wraz z piekarnikiem) może pobrać ponad 11 kW.

    Do każdego gniazdka w budynku czajnik i zobaczymy co będzie :-)
    (Wiadomo co będzie)

    > A potem jedziesz ukladac kafelki w mieszkaniu klienta i zuzywasz jego
    > prad w prywatnej taryfie :-)

    Do kafelków? Wodę raczej :-)
    --
    Krzysztof Hałasa