  • Data: 2022-07-27 10:03:23
    Temat: Re: Zyski ze sprzedaży walut obcych w kantorze internetowym
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 26 Jul 2022 22:55:26 +0200, Krzysztof Halasa wrote:

    > "Raczej" to nie wiem, ale w rzeczywistości tak właśnie jest.

    > Na wejściu do mieszkania są takie bezpieczniki, jakie są.
    > Np. 3 * 25 A, a później w mieszkaniu 3 * 3 * 10/16A. A przydział mocy
    > to 8 kW. I to jest typowe.

    skoro 3*25A, to lokator moze pobrac 3*5.7kW=17kW.
    Wynika z tego, ze te 8kW jest bardzo umowne.

    Ja znam jako typowe, ze bezpieczniki głowne ma 3*16A.
    Byc moze te przedlicznikowe sa 25A.

    > Dopiero przy IIRC 17 kW coś tam miało być
    > inaczej, 32 A czy coś.
    > BTW to nie jest tak, że kuchenka (góra) pobiera prąd z dwóch faz, to
    > jest jakoś bardziej skomplikowane (także w okablowaniu).

    Typowo jest wlasnie dokladnie tak.
    Płyta ma dwa moduly/czesci, przewidziane do podlaczenia do dwoch faz,
    choc mozna i do jednej, ale wtedy kabel i bezpiecznik na 32A.

    > Możliwe że nie
    > można włączyć wszystkiego jednocześnie.

    W kuchence zazwyczaj mozna, chyba, ze jakas ambitna płyta, z wieksza
    iloscia "palnikow" a ciagle tylko na dwie fazy.

    J.