  • Data: 2022-07-27 13:20:56
    Temat: Re: Zyski ze sprzedaży walut obcych w kantorze internetowym
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 27 lipca 2022 o 11:53:36 UTC+2 Piotr Gałka napisał(a):
> [...]
    konfiguracji (ciekawe, że powrót ma taką grubość jak fazowe).
    > Dlaczego dziwi Cię grubość powrotu (ja bym go nazwał 'zerowego', ale nie
    > jestem elektrykiem).

    Bo były podane minimalne przekroje:
    - dla 1 fazy kabel 3-drutowy bodajże min. 5mm^2 (faza, powrót, ochronny)
    - dla 2 faz kabel 4-drutowy min. 4mm^2 (ciekawe, gdzie by się akurat taka
    konfiguracja nadawała?)
    - dla 3 faz kabel 5-drutowy min. 3mm^2 (3 fazy, powrót, ochronny)

    No i taka samo leci albo jednym kabel fazy i jednym powrotu - albo trzema fazy i
    jednym powrotu, który jest jednak dużo cieńszy.
    Choć może to jest prąd przemienny, a ja się nie douczyłem.
    Bo w sumie jak masz 3 fazy to do silnika prądu zmiennego 3-fazowego powrotu nie
    potrzebujesz
    (a jak masz 1 fazę to i tak go nie włączysz bez sztuczki z kondensatorem i "sztuczną"
    drugą fazą).