  • Data: 2022-07-27 13:43:42
    Temat: Re: Zyski ze sprzedaży walut obcych w kantorze internetowym
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i taka samo leci albo jednym kabel fazy i jednym powrotu - albo trzema fazy i
    jednym powrotu, który jest jednak dużo cieńszy.

    Coś kręcisz. Pisałeś, że jednakowy a teraz cieńszy.

    Według mnie dla kuchenki musi być jednakowy bo zawsze może być tak, że
    włączysz akurat tyko grzałki podłączone do jednej fazy i jak przewód tej
    fazy jest jakiś to i powrotny musi taki być.
    A jak włączysz wszystko na 2 fazach to w powrotnym popłynie tyle co w
    jednym. Tu można mieć wątpliwości czy to się tak zsumuje.
    Ale skoro jak włączysz na 3 fazach po równo to zerowym popłynie zero to
    jak wyłączysz obciążenie jednej fazy to aby w pozostałych dwóch nic się
    nie zmieniło to prąd który ubył z tej jednej musi teraz płynąć przewodem
    zerowym i widać, że będzie taki sam jak każdy z tych dwóch (bo w tej
    wyłączonej taki był).
    P.G.