    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zyski ze sprzedaży walut obcych w kantorze internetowym
    Date: Thu, 28 Jul 2022 15:21:11 +0200
    <eaez17qadoy1$.18h7kx36nb9cb$.dlg@40tude.net>
    <m...@i...localdomain>
    <1byzxtswhzoiv$.1skhoft21bwyl$.dlg@40tude.net>
    <m...@i...localdomain>
    <5...@g...com>
    <m...@i...localdomain>
    <2...@g...com>
    <m...@i...localdomain>

    > Osobne, nie osobne, to trudno powiedzieć. W samej płycie jest 6 obwodów,
    > a jak to jest połączone, to nie wiem. Jasne jest, że mogą być włączane
    > niezależnie, ale zarówno w trójkącie, jak i w gwieździe, można włączyć
    > tylko część obciążeń, wtedy trójkąt/gwiazda będą niekompletne - to chyba
    > jasne.
    >
    > Ale można to zrobić (modulo konieczność zapewnienia względnie równego
    > obciążenia faz - ale to nie w takich przypadkach). Z gwiazdą byłby
    > problem bez przewodu neutralnego, a z trójkątem, jakbyśmy nie mieli
    > 3 faz.

    Jeśli kuchenka ma możliwość podłączenia jej całej pod jedną fazę (moja
    poprzednia Siemensa z około 95r i obecna Amika sprzed kilku lat mają) to
    nie może w niej być żadnego śladu połączenia w trójkąt.
    Czyli wszystko jest w gwiazdę.
    Dla mnie określenie w gwiazdę oznacza sposób połączenia. Jeśli dla kogoś
    oznacza ono też jednakowe obciążenie wszystkich 3 faz to dla niego nie
    będzie to połączenie w gwiazdę tylko osobne obwody podłączone do każdej
    fazy.
    Ale mimo, że to są osobne obwody to prąd w przewodzie zerowym nigdy nie
    jest większy niż największy z prądów w którejś z faz.
    P.G.