  • Data: 2009-03-08 11:49:52
    Temat: Re: Żywność na Antylach
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    viper wrote:
    > pies ich trącał... dlatego właśnie na zachodzie nikt się nie garnie do zawodu
    > lekarza... praca ciężka, odpowiedzialna, wymagająca ciągłego dokształtu i
    > bardzo słąbo płatna... a do tego ciągle jesteś narażony na absurdalne
    > zarzuty... byle obszczymurek który jest tak zwanym menadżerem, ma o niebo
    > lepiej... głównym jego zajęciem jest bzykanie sekretarki, a jak umoczy firmę w
    > jakieś toksyczne opcje to świat się nie zawali, i tak dostanie na koniec roku
    > kosmiczną premię... w Polsce jest o tyle dobrze, że tu sądy lekarskie i biegli
> [...]
    viper, z tymi apanazami to nie jest tutaj az tak zle: wyrywalem nawet i
    po ?70 za godzine, dlatego te platnosci
    miesieczne wynosily ustawowe 4/5 moich zyskow z NHS. Pracowalo sie tez
    prywatnie.
    No ale ida nowe czasy, Dies Irae nadszedl i juz mi nie chca dluzej
    placic bo kasa panstwowa pusta.
    Chca co jedynie zwalic na mnie swoja glupote i fakt, ze zmarnowali jak
    licze, ok. cwierc miliona funtow.
    Wlasnie pisze do mego posla, zapraszam go na sprawe.

    fatso