  • Data: 2009-02-03 20:55:27
    Temat: Re: a Zuber powiedział...
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 3 Feb 2009 15:30:46 +0100, "Endriu" <nmp3(wytnij
    to)@interia.pl> wrote:

    >Powiem ci że z każdym dniem odczuwam coraz większy szacunek do telewizyjnej
    >propagandy.

    O, czyżby "Wprost" był telewizją?

    Cytat z pana premiera 4. RP (ctrl-c, ctrl-v):

    "- Bez żartów. Ale tamta sytuacja uzmysłowiła mi, jak łatwo z kogoś
    zrobić aferzystę. Od tamtej pory nigdy nie założyłem konta. Nie chcę
    dopuścić do sytuacji, że ktoś bez mojej wiedzy wpłaci na mój rachunek
    jakieś pieniądze, a na drugi dzień przeczytam o tym w gazecie. "

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com