  • Data: 2010-05-09 13:27:44
    Temat: Re: a co powiecie na wypowiedź tego analityka?
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli jakaś internetowa grupa dyskusyjna jest dla ciebie prawdziwym
    > domem, to ok. Jeśli koleś jest dla ciebie autorytetem, to też ok.
    >

    > Fakt jest jednak taki, że pan Marek tym komentarzem się nie popisał.
    >
    > J.

    zapytaj fatso jakie tutaj kiedyś panowały klimaty... naprawdę chciało się tę
    grupę przeglądac...to był prawie nałóg... a teraz trudno poradzic sobie z
    odruchem wymiotnym... ja nie twierdzę że ktoś ma byc dla ciebie autorytetem...
    z autorytetami trzeba bardzo uważac, autorytety są niezdrowe... ale MR jest
    naprawdę bardzo dobry w tym co robi... a ludzi dobrych zawsze warto czytac,
    chociaż wcale nie ma obowiązku się z nimi zgadzac... teraz nie mam z jego
    komentarzami w zasadzie kontaktu, ale kiedy działał w TMS czytałem go często, w
    sumie chyba kilka lat... robiłem dla niego wyjątek, bo anali z zasady nie
    czytam... i uważam że jest foreksowym zawodowcem...