eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiadres zameldowania/zamieszkiwania przy zakładaniu konta w BSRe: adres zameldowania/zamieszkiwania przy zakładaniu konta w BS
  • Data: 2009-12-02 22:50:20
    Temat: Re: adres zameldowania/zamieszkiwania przy zakładaniu konta w BS
    Od: Grzexs <g...@g...pXl> szukaj wiadomości tego autora

    > drugi raz stykam się z tym że bank spółdzielczy
    > przed założeniem rachunku krzywi się na mój adres
    > zameldowania (daleki od adresu tejże placówki)
    >
    > czy 2x zetknąłem sie z wyjątkowo dziwnym dziwactwem
    > czy może wszystkie BS-y tak mają?

    Nie. Ja mam adres zameldowania dokładnie "po przekątnej" przez Polskę od
    banku i nikt nawet okiem nie mrugnął (tylko się trochę mylili w
    czytaniu). I nikt mnie nie zapytał o adres zamieszkania - a ten w
    miejscowości, gdzie bank. Generalnie BS-y należy traktować indywidualnie
    - co bank, to obyczaj.

    --
    Grzexs