    From: Markus Sprungk <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ale jazda w Fortis Banku ;-)
    Date: Fri, 7 Jul 2006 18:58:35 +0200

    RobertS napisał(a):

    > zlozylem wniosek o fotokarte, wyslalem zdjecie i dostalem zwrotna wiadomosc,
    > ze zostalo zaakceptowane oraz, ze dodatkowe info uzyskam dzwoniac na numer
    > 801 399 399....
    >
    > chcialem dowiedziec sie wiecej wiec tam zadzwonilem i wybralem opcje 1 (info
    > o karcie), odebrala mila pani, wysluchala mnie, a nastepnie poinformowala,
    > ze sie zle dodzwonilem, gdyz ona zajmuje sie kredytami hipotecznymi i ze to
    > jest numer 801 313 313 (wybralem 801 399 399), nastepnie polecila mi wybrac
    > "dobry" numer czyli 801 322 322 ;-))
    >
    > fajnie jest w tym banku ;-))

    Mało widziałeś :)

    Na stronie http://www.idealnakarta.pl/ w dziale "kontakt" jest podany numer
    0801 399 399

    Jak myślisz czy pod tym numerem można się dowiedzieć o kwotę zamknięcia
    cyklu z poprzedniego miesiąca? Pudło. Należy zadzwonić na numer 0801 367
    847, o którym na stronie nie ma słowa. Dopiero konsultant łaskawie udzieli
    takiej informacji. Innego numeru nie ma a jak chcesz zadzwonić z komórki to
    możesz zapomnieć. Bank nie przewidział takiej możliwości

    Oczywiście pod numerem podanym przez Konsultanta nie można się dowiedzieć o
    kwocie do zapłaty. Po seryjnych pytaniach o numer karty, nazwisko, pesel,
    itd usłyszałem, że podanie kwoty do zapłaty nie jest możliwe

    Dla mnie bomba

    Coś mi się wydaje, że nazwa "idealna karta" to żart banku. Przyznam, że
    udany

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098