  • 1. Data: 2006-07-07 11:49:22
    Temat: ale jazda w Fortis Banku ;-)
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    zlozylem wniosek o fotokarte, wyslalem zdjecie i dostalem zwrotna wiadomosc,
    ze zostalo zaakceptowane oraz, ze dodatkowe info uzyskam dzwoniac na numer
    801 399 399....

    chcialem dowiedziec sie wiecej wiec tam zadzwonilem i wybralem opcje 1 (info
    o karcie), odebrala mila pani, wysluchala mnie, a nastepnie poinformowala,
    ze sie zle dodzwonilem, gdyz ona zajmuje sie kredytami hipotecznymi i ze to
    jest numer 801 313 313 (wybralem 801 399 399), nastepnie polecila mi wybrac
    "dobry" numer czyli 801 322 322 ;-))

    fajnie jest w tym banku ;-))

    pozdr.
    RobertS

  • 2. Data: 2006-07-07 12:03:38
    Temat: Re: ale jazda w Fortis Banku ;-)
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    to nic, ja wypełniłem wniosek o fotokarte na osobę fizyczną + zatrudnienie,
    a dostałem polecony że mam odesłać im kserokopie dokumentów firmowych ;) od
    tygodnia 'wyjaśniają'

    --
    pozdrawiam,
    mk

    ---------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 3. Data: 2006-07-07 12:37:54
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > to nic, ja wypełniłem wniosek o fotokarte na osobę fizyczną +
    > zatrudnienie,
    > a dostałem polecony że mam odesłać im kserokopie dokumentów firmowych ;)
    > od tygodnia 'wyjaśniają'

    w emilu, ktory otrzymalem bylo jeszcze info:

    Thank you for choosing a personalized card

    The image you submitted for your personalized card has been accepted. You
    can expect to receive your card within 6 working days to your primary
    account mailing address.

    ciekawe, ale wersja polska byla nastpująca:
    Państwa zdjęcie zostało zaakceptowane i zostanie umieszczone na karcie
    kredytowej

    oczywiscie jeszcze nikt sie ze mna nie kontaktowal, nie wysylalem
    dokumentow...NIC

    zobaczymy co bedzie dalej ;-)

  • 4. Data: 2006-07-07 16:58:35
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    RobertS napisał(a):

> [...]
    > jest numer 801 313 313 (wybralem 801 399 399), nastepnie polecila mi wybrac

    Mało widziałeś :)

    Na stronie http://www.idealnakarta.pl/ w dziale "kontakt" jest podany numer
    0801 399 399

    Jak myślisz czy pod tym numerem można się dowiedzieć o kwotę zamknięcia
    cyklu z poprzedniego miesiąca? Pudło. Należy zadzwonić na numer 0801 367
    847, o którym na stronie nie ma słowa. Dopiero konsultant łaskawie udzieli
    takiej informacji. Innego numeru nie ma a jak chcesz zadzwonić z komórki to
    możesz zapomnieć. Bank nie przewidział takiej możliwości

    Oczywiście pod numerem podanym przez Konsultanta nie można się dowiedzieć o
    kwocie do zapłaty. Po seryjnych pytaniach o numer karty, nazwisko, pesel,
    itd usłyszałem, że podanie kwoty do zapłaty nie jest możliwe

    Dla mnie bomba

    Coś mi się wydaje, że nazwa "idealna karta" to żart banku. Przyznam, że
    udany

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 5. Data: 2006-07-09 21:38:01
    Od: bob <1...@x...pl>

    Markus Sprungk napisał(a):

> [...]
    >
    > Dla mnie bomba
    >
    > Coś mi się wydaje, że nazwa "idealna karta" to żart banku. Przyznam, że

    Potwierdzam, <idealna> infolinia to pomyłka ... panienka co tam siedzi
    ma przed sobą chyba tylko foldery reklamowe. Wyciągi wysyłają chyba w
    kosmos bo ja od kwietnia dostałem jeden, po kilku telefonach zresztą, i
    po terminie spłaty. Fajną, błyszczącą kartę odłożę chyba o klasera ...

  • 6. Data: 2006-07-10 06:58:04
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

> [...]
    > bo ja od kwietnia dostałem jeden, po kilku telefonach zresztą, i po
    > terminie spłaty. Fajną, błyszczącą kartę odłożę chyba o klasera ...

    moja juz w klaserze od dawna sie znajduje ;-))

    wykonalem nia tylko jedna operacje, bo bylem ciekawy czy dziala
    i nawet otrzymalem juz wyciag, chociaz mialem nadzieje, ze go nie
    przesla i bede mogl zrobic w banku maly dym ;-))

  • 7. Data: 2006-07-10 21:43:42
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > takiej informacji. Innego numeru nie ma a jak chcesz zadzwonić z komórki
    > możesz zapomnieć. Bank nie przewidział takiej możliwości

    Odpowiednikiem 0 801 367 847 (czyli 0 801 FORTIS) dla posiadaczy telefonow
    komorkowych jest numer +48 22 566 93 00. Probowales dzwonic na ten numer ?

    Grzegorz

  • 8. Data: 2006-07-29 14:31:38
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Beniowa napisał(a):

    > Odpowiednikiem 0 801 367 847 (czyli 0 801 FORTIS) dla posiadaczy telefonow
    > komorkowych jest numer +48 22 566 93 00. Probowales dzwonic na ten numer ?

    Nie. Jak już napisałem Pan Konsultant stwierdził, że takiej opcji nie ma :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098