  • Data: 2011-03-14 10:56:31
    Temat: Re: alior mi dowalił
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 12 Mar 2011 21:45:55 +0100, RobertS napisał(a):

    > znalazłem jeszcze to:
    > http://decyzje.uokik.gov.pl/
    nd_wz_um.nsf/0/70B75689439F832CC12572DD0032961B?Open
    Document

    > może jednak mam ochotę powalczyć z bankiem, nie chodzi o kwotę, ale o
    > zasadę...

    Nie mam teraz czasu na czytanie, ale było coś na grupie, że właśnie ta
    opłata została wpisana na listę klauzul niedozwolonych tylko że banki
    opracowały nowe metody właśnie jakieś monity, powiadomienia i upomnienia
    oczywiście wszystkie płatne. A walczyć to wiadomo, że zawsze warto.

    Ogólnie Alior widać jedzie ostro i nie ma zmiłuj, trzeba uważać albo się
    po prostu wypisać.

    --
    xbartx