  • Data: 2008-11-27 10:16:52
    Temat: Re: alior vs eurobank
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 26 Nov 2008 21:47:40 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Hello,
    >
    > A tak właściwie, to co się tak podniecać tym ovenightem? (...)

    Naprawdę Wam się chce te wszystkie obliczenia prowadzić (tak wiem o
    istnieniu arkuszy kalkulacyjnych), ale przede wszystkim czas marnować i
    się dowiedzieć, że tu mam 5,23151% a tu 5,11232%?

    Moje uwagi
    Eurobank minusy:
    - limit wpływów na konto, tokenGSM (mam nokie 1200 więc nie zadziała),
    token sprzętowy płatny, mała ilość bankomatów bezprowizyjnych, płatna
    karta do konta

    Alior minusy:
    - limit bezpłatnych przelewów i smsów z kodami (zależy od potrzeb - dla
    jednych pewnie wysoki dla innych bardzo niski), płatna karta do konta,
    nowy bank na dotarciu

    W moim przypadku Alior wyniesie mnie zdecydowanie taniej.

    Xenocide