  • Data: 2010-07-10 04:37:03
    Temat: Re: alior - zmiany w KK
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.07.2010 23:16, MarekZ wrote:

    > Myślę, że celem wprowadzanej zmiany było jakieś uporządkowanie rozliczeń
    > w przypadku nadpłaty na karcie. Przykładowo może wcześniejsze regulacje
    > nie upoważniały banku do spłaty z nadpłaty kwoty minimalnej kiedy
    > nadpłata z poprzedniego okresu była niższa od całości zadłużenia w
    > bieżącym okresie rozliczeniowym ale wyższa od kwoty spłaty minimalnej,

    Jeżeli w poprzednim okresie rozliczeniowym (tj. w dniu jego zamknięcia)
    była nadpłata, to nie ma żadnej kwoty minimalnej do spłaty. Jeśli - tak
    jak do tej pory - nadpłata jest konsumowana natychmiast po rozliczeniu
    operacji, to w kolejnym okresie rozliczeniowym albo wciąż jeszcze będzie
    nadpłata (i w związku z tym nie będzie kwoty minimalnej do spłaty), albo
    nie będzie już nadpłaty (i wtedy kwota minimalna będzie, ale za to nie
    będzie z czego jej spłacić).
    Nie widzę w jaki sposób można mieć jednocześnie nadpłatę i kwotę
    minimalną do spłaty...

    --
    MiCHA