  • Data: 2010-07-10 08:33:45
    Temat: Re: alior - zmiany w KK
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:i18tdj$183$...@i...gazeta.pl...

    > Nie widzę w jaki sposób można mieć jednocześnie nadpłatę i kwotę minimalną
    > do spłaty...

    Ja widzę możliwość tego o czym pisałem, ale to tylko dywagacje, nie wiem czy
    taka była praktyka, bo jak mnie się zdarzy nadpłata na karcie to ją
    natychmiast wycofuję w trybie przelewu albo w trybie reklamacji.

    Przykład:
    W okresie rozliczeniowym nr 1 mamy nadpłatę 1k. W następnym okresie
    rozliczeniowym wykonujemy transakcji na 5k. Generuje się wyciąg ze spłatą
    minimalną 250 zł. Być może w takiej sytuacji jeśli klient nic nie wpłacił
    system uznawał to za brak spłaty minimalnej, mimo że 1k został pokryty z
    nadpłaty.