    Date: Tue, 15 Feb 2011 16:36:23 +0100
    From: Rafał <a...@m...invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: allegro - platnosc karta

    W dniu 2011-02-15 16:04, sTav pisze:
    > Argument o wyższości czy wygodzie płacenie kartą jest dyskusyjny. Żaden
    > problem skopiować dane sprzedawcy z maila i wkleić je w zlecenie
    > przelewu w swoim banku, - rano kasa wyjdzie nawet jeśli zlecałeś
    > w nocy.

    A co jeśli nie mam tej kasy? Słyszałeś kiedyś o kartach kredytowych?

    > Sprzedawca nie wysyła towaru na podstawie maila, tylko po zaksięgowaniu
    > wpływu.

    I to jest ten buracki polski biznes. Wiesz kiedy TPSA odblokowuje
    telefon? Nie, nie kiedy zaksięgują wpłatę. W momencie kiedy im zgłosisz,
    że wpłaciłeś. Ale pan Henio co sprzedaje skarpety musi mieć te 15
    złotych na koncie, bo nawet nie ma za co kupić tych skarpet od swojej
    teściowej, która je szyje.

    > Sam jestem (jak do tej pory) wyłącznie kupującym, płacącym głównie przez
    > PzA, ale *fakt* że coraz częściej widuję zastrzeżenia na aukcjach, że
    > sprzedawca nie akceptuje PzA musi nieść jakieś negatywne konotacje.

    Bo te misie kwadratowe kupują towar dopiero jak dostaną pieniądze
    klienta, sprzedają powietrze. I dlatego ich tak boli te 3 dni
    opóźnienia. A jak sprzedawca mi wyskakuje z tekstem "PzA niet" to szukam
    innego. Z reguły i tak w sklepach internetowych taniej (i o dziwo można
    kartą płacić!)

    --
    Raf