  • Data: 2011-02-16 14:33:47
    Temat: Re: allegro - platnosc karta
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sTav" <m...@b...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:4d5a95ef$0$2451$65785112@news.neostrada.pl...
    > przelewu w swoim banku, - rano kasa wyjdzie nawet jeśli zlecałeś
    > w nocy.

    Tylko PO CO:
    -Odszukać dane sprzedawcy,
    -skopiowac je,
    -wkleic w zlecenie przelewu,
    -sprawdzić jak szanowny sprzedawca życzy aby przelew tytułować

    To wszystko mozna prosto zrobic dwoma kliknieciami poprzez PzA i za chwile
    sprzedawca ma info że kupujący zapłacił i juz w sumie moze wysyłać. Kase
    fizycznie będzie miał na koncie następnego dnia najpoźiej

    > Sprzedawca nie wysyła towaru na podstawie maila, tylko po zaksięgowaniu
    > wpływu.

    Bardzo dużo sprzedawców wysyła zaraz po informacji z PzA. COraz więcej
    takich jest i wrecz zalecają korzystanie z tej opcji płatności aby
    przyspieszyć transakcje.

    > PzA wydłuża droge mamony do sprzedawcy, a w przypadku pośredników (karta)
    > tym bardziej.

    W zdecydowanej wiekszości przypadków nie wydłuża. Z reguły kasa jest na
    koncie następnego dnia rano.

    > Podobnie jak nie wiesz kiedy na koncie sklepu w którym zapłaciłeś kartą,
    > kwota została *zaksięgowana*.

    To bez znaczenia. Jak płace gotówka w sklepie tez mnie nie interesuje kiedy
    włascciel sklepu wpłaci i zaksieguje ta gotówke na koncie firmowym
    > Sam jestem (jak do tej pory) wyłącznie kupującym, płacącym głównie przez
    > PzA, ale *fakt* że coraz częściej widuję zastrzeżenia na aukcjach, że
    > sprzedawca nie akceptuje PzA musi nieść jakieś negatywne konotacje.

    Ja zauwazyłem coś przeciwnego- coraz więcej sprzedawców wręcz zaleca
    korzystanie z PzA.

    Krzysiek