  • Data: 2011-02-16 14:41:26
    Temat: Re: allegro - platnosc karta
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnilm5gu.13c.proteus@pl-test.org...

    > No litości. Pokaż mi jakoś sensownie oprocentowany RB dla DG, proszę.
    > Już nie mówiąc o tym, że koszty księgowania tego pewnie będą wyższe
    > niż zyski.

    Już kiedys te "zyski" na odstkach liczyłem.
    1mln złotych "przetrzymany" na rachunku przez PaYu przez jeden dzień daje ok
    130zł zysku. Zakładam ioprocentowanie 5% w skli roku a to raczej nie realne.
    Ale niech będzie to 5%. Czy 130zł zysku dziennie to jakas zawrotna kwota dla
    firmy takiej jak PayU?

    Krzysiek