eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiamex gold milleRe: amex mille ... i pochwała oraz wysmiewam reiffeissena
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
    not-for-mail
    From: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: amex mille ... i pochwała oraz wysmiewam reiffeissena
    Date: Tue, 29 Apr 2008 21:32:45 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 46
    Message-ID: <fv7t4m$1qfs$1@opal.icpnet.pl>
    References: <fv7n3h$8si$1@news.onet.pl> <fv7nro$fgi$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: c70-253.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1209497558 59900 62.21.70.253 (29 Apr 2008 19:32:38 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Apr 2008 19:32:38 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Antivirus: avast! (VPS 080429-0, 2008-04-29), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:445432
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "bartekE320" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:fv7nro$fgi$1@news.onet.pl...

    > oddzwonili z pozytywna decyzja po 15min od zlozenia wniosku. Niezle...

    no to teraz sobie poczekasz. ja czekałem 25 dni na kartę.
    i dowiedziałem sie w międzyczasie, że nikt w tym banku nic nie wie. próbę
    przeprowadziłem na 6 osobach, 100% nie wiedziało gdzie jest karta, na jakim
    etapie, czy w ogóle została wytłoczona i wysłana... nawet nie chcieli słyszeć że
    podam numer umowy kredytowej - numer ich dokumentu przecież. cyrk!

    = = =

    dla porównania chwalę inny bank:

    wniosek o vise gold reiffeisena złozyłem w tym samym czasie (dzień później) i
    kartę otrzymałem pocztą na czwarty dzień roboczy.

    ale żeby reiffeissen nie obrósł w piórka - opowieść, jak się u nich wyrabia
    kartę dodatkową - też mało kto wie w banku, chyba ostatniej osobie zależało
    tylko:

    1. wchodzę na www, wysyłam zapytanie, czy można przez www, a jeśli nie to jak?

    2. zapytanie już wysłałem i w tym momencie zauważam, że jest link na stronie
    "wniosek o kartę dodatkową".
    pomyślałem trudno, ślepy jestem, zrobię tak jak odpiszą, zaufam, że to będzie
    najszybsze.

    3. facet odpisuje, że na www (!) nie można (!), mam zadzwonić na infolinię i tam
    nawijac o co mi chodzi.

    4. dzwonię na infolinię (+48 22 cośtam i końcówka 99), gdzie kobieta mnie
    informuje, że muszę iść do oddziału. nawet mi wyliczyła oddziały w mieście. to
    wg niej jedyna droga.

    5. po południu tego samego dnia co punkt 4. dzwoni na moją komórkę numer
    zastrzeżony - laska z reffeissen się przedstawia, weryfikuje, wyjaśnie że wie że
    pytałem o kartę dodatkową do mojego golda i że ona to załatwi następująco:
    wysyła mi wniosek/formularz na adres pocztą tradycyjną, wypełniam, odsyłam na
    ich koszt i dostanę kartę.

    ręce opadają...

    K>N>S>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1