eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiamex gold milleRe: amex mille ... i pochwała oraz wysmiewam reiffeissena
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "kashmiri" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: amex mille ... i pochwała oraz wysmiewam reiffeissena
    Date: Thu, 1 May 2008 22:21:21 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 36
    Message-ID: <fvdc2m$l4e$1@news.interia.pl>
    References: <fv7n3h$8si$1@news.onet.pl> <fv7nro$fgi$1@news.onet.pl>
    <fv7t4m$1qfs$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: cpc2-barn9-0-0-cust730.brnt.cable.ntl.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1209676694 21646 82.28.66.219 (1 May 2008 21:18:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 1 May 2008 21:18:14 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V12.0.1606
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 12.0.1606
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: kaacper % interia+pl
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:445642
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "Konrad N>S>" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fv7t4m$1qfs$1@opal.icpnet.pl...
    > Użytkownik "bartekE320" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:fv7nro$fgi$1@news.onet.pl...
    >
    >> oddzwonili z pozytywna decyzja po 15min od zlozenia wniosku. Niezle...
    >
    > no to teraz sobie poczekasz. ja czekałem 25 dni na kartę.
    > i dowiedziałem sie w międzyczasie, że nikt w tym banku nic nie wie. próbę
    > przeprowadziłem na 6 osobach, 100% nie wiedziało gdzie jest karta, na
    > jakim etapie, czy w ogóle została wytłoczona i wysłana... nawet nie
    > chcieli słyszeć że podam numer umowy kredytowej - numer ich dokumentu
    > przecież. cyrk!


    No w moim przypadku karta na trzeci dzień czekała w oddziale. Wprawdzie
    panienka nie umiała znaleźć blankietu z pinem do karty dodatkowej (sama KD
    doszła pocztą dwa dni później), bo koleżanka zapomniała go włożyć do
    segregatora (jak się okazało, trzymała u siebie w szafce) - ale generalnie
    pozytywne wrażenie.

    Tyle że to była karta z przeniesienia (z Citi), więc może im zależało.

    Następnego dnia tę samą kartę "przeniosłem" do Raiffeisen, wrażenie z
    obsługi jeszcze milsze.

    Przeniósłszy jedną kartę do dwóch banków, chciałem zamknąć Citi jak porządny
    obywatel - ale wyperswadowali mi to, zwalniając z opłaty rocznej.

    Zostałem z trzema kartami...

    pzdr.
    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1