eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiautoryzacja bankuRe: autoryzacja banku
  • Data: 2016-05-20 16:44:13
    Temat: Re: autoryzacja banku
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu środa, 11 maja 2016 12:01:39 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > No i widac bieda w bankach, bo dzwonia, namawiaja, oczywiscie
    > "rozmowa bedzie nagrywana, celem weryfikacji prosze podac ..".
    >
    > No i jak zweryfikowac, ze to naprawde ktos z banku dzwoni ?
    Trochę z innej beczki
    Z reguły infolinijek z różnych firm słucham, gadam z nimi itp.
    Nie jest tego dużo może 1 max 2 tel na tydzień pomimo tego że standardowo wszędzie
    wyrażam zgody marketingowe.
    Ale ostatnie 3 rozmowy przebiegały mniej więcej tak:
    -"...Dla Pana bezpieczeństwa nagrywamy rozmowy..."
    -ja "ja również włączam nagrywanie"(blefuje bo nawet nie wiem czy w moim fonie taka
    funkcja jest dostępna)
    -Infolinijka: "nie wyrażam zgody"
    -ja: "Wy mnie nagrywacie a ja nie mogę"
    -infolinijka" my to robimy dla Państwa bezpieczeństwa w i w celu podnoszenia jakości
    usług"
    -ja: "ja również nagrywam w celach bezpieczeństwa i dlatego aby dobrze zrozumieć
    Państwa propozycję.."0
    -infolinijka: "nie wyrażam zgody"
    -ja: "i co teraz"
    -infolinijka: "nie będę mogła Panu przedstawić naszej propozycji"

    I rozmowy się zakończyły
    Z ciekawości w wolnej chwili "skargę" napisze do tych instytucji ze chciałem
    wysłuchać ich propozycji ale nie wysłuchałem bo nie uzyskałem zgody na nagrywanie.
    Ciekawe co mi oficjalnie odpiszą?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1