eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiautoryzacja transakcji kartą... › Re: autoryzacja transakcji kartą...
  • Data: 2007-05-05 00:17:56
    Temat: Re: autoryzacja transakcji kartą...
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "tpajak" <t...@o...eu> writes:

    > Czy nie jest aby tak, że terminal ZAWSZE wydaje slipa, który jest
    > potwierdzeniem udanej / nieudanej transakcji. W przypadku autoryzacji
    > pozytywnej jest albo miejsce na podpis albo komunikat PIN ZGODNY czy cos w
    > tym guscie.

    Technika zawodna jest.

    > Natomiast w przypadku problemów jest komunikat ODMOWA, BŁĄD
    > AUTORYZACJI, PROBLEMY Z POŁĄCZENIEM - komunikat o odrzuceniu transakcji
    > wskazujący mniej więcej precyzyjnie przyczynę.

    "Przeciagnij karte" :-)

    > Sprzedawca ma obowiązek
    > przekazać tego slipa klientowi

    Z czego mialby ten obowiazek wynikac? Zwlaszcza jesli klient nie
    podpisal zadnego kwitu, ani nie wpisal PINu?

    > aby ten mógł go strzec jak oka w glowie gdyby
    > pojawił sie problem taki jak przez Ciebie opisany. Nie rozumiem dlaczego nie
    > dostałaś tego papierka.

    Problem z papierem w drukarce czasem naprawde sie zdaza :-)
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1